HTML

Borzaska

Borzaska blogja, amiben fotózástól kezdve az utazással kapcsolatos dolgokon át, a ,,public" kategóriába sorolt dolgokig( általam publikusnak tartott dolgokról ) sok minden megtalálható lesz(vagy csak szinte :D :P )

Friss topikok

  • Vyca: Ó! Hogy ez Te vagy! Remek! Jó blogolást! És mostmár bebizonyosodott, hogy elment a hó karácsonyra,... (2009.12.26. 23:17) Hó helyzet

Linkblog

Azok a fránya patkányok!

2012.10.01. 12:02 rockersrac

Az elmúlt kb egy-másfél hónapban többször tapasztaltuk, hogy elég valószínű hogy egerünk van. Egyszer anya arra ébredt, hogy a konyhában motoszkál valami. Mondom biztos csak valaki kádat engedett le, vagy ilyesmi, és a lefolyó szennyvíz hangját hallod! ( mivel egy szobás lakásról van szó, és a szennyvíz cső a konyhafal mögött megy, behallatszik a ,,szobába" ) Ő pedig továbbra is állította hogy biztos hogy motoszkálást hallott. Ennyiben hagytuk a dolgot, mentünk vissza aludni. Hétvégén szekrényben rendezkedett a mosogató alatti szekrényben, ahol a takarítószerek, és egyéb vegyszerek vannak tárolva, majd mondja hogy egeret talált a cuccok között! Akkor is én intézkedtem, csak annyi volt a dolgom, hogy zacskót húztam a kezemre, és a döglött példányt (nem volt túl nagy, így egérnek néztem akkor) megfogtam zacskón keresztül. Innentől egy ideig nyugalom volt. Kb egy - másfél hónapja ismételten motoszkálást lehetett hallani a konyhából, de mire odamentünk persze eliszkolt a kis dög. Vettünk ilyen ragasztós cuccot, két helyre is kitettünk belőle, de kiderült hogy rossz helyre, mivel fogni nem fogott semmit! Viszont egy ideig nyugalom volt, egészen kb 3 héttel ezelőttig, mikor felszedtük a csapdákat, megint arra ébredtünk éjszaka, hogy motoszkálás van a szekrényben, viszont az előzőekből tanulva, most olyan felületre tettük, amiről nem folyik le a ragasztó. Egy ideig az sem fogott semmit, viszont igen csak furcsa volt, hogy bizony fogyott róla a kaja, szóval a tettem rá ismételten csalit, csak most a külső(a vonulás szerinti irányból nézve távolabbi) felére tettem , nem úgy mint eddig, hogy középen van csali, mivel az nem volt elég hatásos. Egyik nap az fogadott, hogy nincs a helyén a ragasztós csapda, szóval a hely tippem jó volt, csak a módszer hagyott kívánni valókat maga után. Volt itthon két db rossz 12V 7Ah robogóba való akkumulátorom, azzal szorítottam oda a csapdát a falhoz. Másnap városban volt dolgom, mire hazaértem a csapda nem hogy nem a helyén volt, hanem a fürdőszoba és az előszoba részt elválasztó küszöbön hevert a ragasztós csapda, eléggé összeragasztózva a küszöböt. Ez felbosszantott, a maradék ragasztót is rányomtam a csapdára, új adag csalit tettem rá, majd fogtam, és ezúttal nem csupán beszorítottam a csapdát a falhoz, hanem szánt szándékkal úgy raktam ki a két rossz akkumulátort, hogy lehetőleg ne legyen ragasztós, de mégis leszorítsa a csapdát. Tervem bevált, mivel másnap arra figyeltem fel ismerőssel msnen beszélgetés közben, hogy valami zajong a lakásban. Mivel nyitva volt a bejárati ajtó, azt hittem először hogy a szomszéd megy el otthonról, és a kutyájuk rohangál a folyosón. De kiderült hogy nem, mert a konyhából jött a hang! Odamegyek, és egy jól megtermett patkány ragadt a csapdába. Menekült volna, de a farkára rátettem az egyik akkumulátort, hogy ne tudjon véletlenül se menekülni, majd kerestem valamit, amivel agyon tudom ütni. Ez végül a felmosónak a nyele volt, ez volt elég hosszú ahhoz hogy ne tudjon megharapni a patkány, viszont agyon tudjam ütni. Megtörtént, feltakarítottam utána, majd viszonylag nyugodtan aludtam, de sajnos nem tartott sokáig a nyugalom, tegnap előtt újból próbálkoztak bejutni a patkányok, de a szekrény oldalához támasztott tepsi útban volt, és mindketten hallottuk anyával hogy arrébb akarja tolni a tepsit, szóval sajnos nem egy kóbor példány próbálkozott, hanem több patkány is tanyázik lent a pincében. Sajnos tegnap megint próbált bejutni egy, de leragasztottuk azt a nyílást ahol a konyhába be tudnak jönni, lefeküdtünk, majd 20 perc múlva azzal kelt anya, hogy próbál megint patkány bejutni a konyhába. Szóval összességében tudtunk kb 2 órát aludni. Ma reggel szólni akart a gondnoknak anya, de nem volt otthon, azóta megint próbálkozott patkány bejutni a konyhába, ,,legnagyobb" örömömre... Szóval majd kiderül mi lesz, jelentkezem még ezügyben! (=

Szólj hozzá!

Címkék: patkányok patkány kártevő rágcsáló borzaska vándorpatkány

A bejegyzés trackback címe:

https://borzaska.blog.hu/api/trackback/id/tr44812833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása