HTML

Borzaska

Borzaska blogja, amiben fotózástól kezdve az utazással kapcsolatos dolgokon át, a ,,public" kategóriába sorolt dolgokig( általam publikusnak tartott dolgokról ) sok minden megtalálható lesz(vagy csak szinte :D :P )

Friss topikok

  • Vyca: Ó! Hogy ez Te vagy! Remek! Jó blogolást! És mostmár bebizonyosodott, hogy elment a hó karácsonyra,... (2009.12.26. 23:17) Hó helyzet

Linkblog

Havazós Szerda: Avagy hogy kerül a 37-es villamos a 28-as vonalára? :D

2010.01.06. 20:12 rockersrac

Ma Blahára kellett mennem reggel 9-re egy ismerősömmel találkozni, de mivel nem volt bérletem, mert későn vettem észre hogy ez biza lejárt! Lemondani nemtudtam, így maradt az hogy/ bár nem túl szívesen / bliccelés mellett go villamossal Blahára! Eddig nem is volt nagy gond,jött nemsokára a 62-es vili, előtte meg érdekes dolgot láttam: Tanulós ICs-t /lásd: utolsó kép/ láttam Örsön, ami érdekes, mert nem igen szokott ott ilyen csudabogár járni! :D Szóval jött is mindjárt a nekem kellő villamos, felszálltam rá, kb fél óra utazás után megérkeztem Blahára. Eddig semmi hű de érdekes nem volt.Találkoztam ismerősömmel, felmentünk hozzá,odaadtam neki a szilveszteri képek nálam lévő adagját, addig ő készülgetett. Vissza a villamoshoz, Wesselényire/mert ott nem messze lakik/ aztán elkísértem őt Ferenckörútig, mondván úgysincs bent a villamosom még/mert nemtudtam hogy ami Blaháról engem közvetlen Örsre elvisz, az a vili csak délután jár,no sebaj!/ Elköszöntünk Ferenckörútnál, utána irány vissza Blahára, látom vilim sehol. Nézem a táblát: hát az a fránya 62-es villamos biza délután jár! Kb 2 percel előtte gurult ki Blaháról a 37-es villamos,majd állt be a megállóba egy 28-as villamos.

Én pedig kapva az alkalmon gyorsan megkérdeztem a sofőrjét hogy Örsre hogy jutok el villamossal? Készségesen elmondta hogy szálljak fel hozzá és Éles saroknál szálljak át a 3-as villamosra! Eddig nem volt semmi gond, minden zökkenőmentesen zajlott - egészen az első megállóból kihaladásig - mert ott vesztegelt a 37-es, mivel hogy a 37-es jobbra kellett volna menjen! De csak kellett volna,mert a váltó nagyon nem akarta az igazat,és kézzel sem lehetett átváltani, csak kb félig! A 28-as vezetője kiszállt, tanakodtak egy sort, majd visszajött és közölte hogy sajnos forgalmi akadály miatt nemtudunk tovább haladni, legyünk szívesek leszállni! Így is tettem/nemtudom hogy ki maradt-ki szállt le a villamosról/ Én persze mint jó ,, túrista rocker " most is fényképezőt elő, go előre, párat kattintottam, majd kicsit bámészkodtam, közben a 37-es vezetője felhívta a központot hogy ez és ez van, mi legyen?! Központ válaszolt: menjen a 28-as vonalán, mást most nem tud tenni, majd mennek és kitakarítják a váltót! Oké, utasítás nyugtázva, két vezető vissza a saját villamosába, majd a 37-es vezetője közölte hogy a 28-as vonalán megyünk,a Sörgyárig! Utána go a 28-as megállójába, mert időközben másik ismerősöm is felhívott hogy találkozzunk már! Mondom jó,kb fél óra és ott vagyok! Ebből a fél órából lett az hogy kb. 15 percet álltam a megállóban, mire jött egy 28-as, utána nem egészen fél óra alatt ott voltam Blahán-zökkenő mentesen! :D Hazafelé, mivel sietős volt a dolgom/délután suli/ így nem kockáztattam meg mégegy villamosozást, így go  Kossuth térre, M2-vel haza! Beértem Örs Vezér térre, elég gyorsan, erre a troli késett úgy 8 percet, de végülis időben hazaértem! /troliról most nincs képem, majd legközelebb csinálok arról is! :D Képek alant:

Szólj hozzá!

Címkék: bkv villamos havazás késések borzaska veledutaztam.hu rockersrac

A bejegyzés trackback címe:

https://borzaska.blog.hu/api/trackback/id/tr651651808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása